• podznačník stamplik1
  • autorámeček nurse
  • rámeček pro fotbal poděbrady
  • podložka sloveč
  • držák SPZ lipa
  • rámeček k SPZ viska
  • držák RZ kaťák
  • rámeček mailkit
  • rámeček pro RZ thule
  • rámeček pod RZ fanda1

Časté dotazy k potisku vlastní podložky pod značku na auto.

Za jak dlouho budu mít svůj potištěný rámeček?

Standardní termín výroby je 6 pracovních dnů od splnění náležitostí pro množství do 300 kusů. Termín ovlivňuje požadované množství a aktuálního naplnění výroby. Pro tisk v řádech stovek kusů je termín kalkulován dle technologie a náročnosti zpracování.

 

Kdy nejdříve mohu mít potištěný rámeček?

V případě nutnosti nabízíme možnost zpoplatněného upřednostnění výroby. Cena takového upřednostnění se odvíjí od požadovaného času zkrácení. Při maximálním upřednostnění může být pro Vás připraveno již za 6 pracovních hodin. Možnost upřednostnění musí být ověřena a schválena předem, tedy není pravděpodobné, že při návštěvě naší provozovny bez ohlášení by byl požadavek okamžitě řazen ke zpracování. Detaily, ceník a podmínky zkrácení termínu k dispozici na www.qp.cz/termin

 

V jaké formě dodat podklady k tisku?

Nejsnadnější možností je využít zpracování naším grafikem. Tato služba je zpoplatněna dle času grafických prací. Základní úkony a ceny grafického zpracování jsou k dispozici v ceníku.

Pro profesionály bez nutnosti grafických prací, je přijímáno tiskové PDF, které je detailně popsáno na adrese www.qp.cz/tiskove-pdf. Tisková oblast 510×20mm na pozadí složení C-0 | M-0 | Y-0 | K-100, spadávka 3 mm.

Možné je personifikované značení (například znak klubu + jméno)

 

Jaká je možná forma předání?

Možnost předání v naší provozovně (základní balení zdarma).

Při požadavku na doručení uveďte plnou adresu včetně kontaktní osoby a tel. spojení na kontaktní osobu pro přepravce. V případě doplatku dobírkou + 50 Kč (60,50 Kč včetně DPH) Doručení v rámci ČR, včetně ochranného balení, je dle množství:

Doručení na pobočku Zásilkovny (maximálně 24 kusů)
1 - 12 kusů = 80 Kč (96,80 Kč včetně DPH)
13 - 24 kusů = 110 Kč (133,10 Kč včetně DPH)
Nutná volba pobočky viz www.zasilkovna.cz/pobocky

Doručení na adresu:
1 - 24 kusů = 130 Kč (157,30 Kč včetně DPH)
25 - 50 kusů = 160 Kč (193,60 Kč včetně DPH)
další set 1-12 kusů = + 25 Kč (30,25 Kč včetně DPH) / set
další set 25 - 50 kusů = + 60 Kč (72,60 Kč včetně DPH) / set

 

Proč je cena přepravy dražší než obvykle?

Zvýšená cena expedice třetí stranou je dána nutností ochranného balení, tak aby se minimalizovala pravděpodobnost poškození při manipulaci přepravcem.
Na základě zkušeností s reklamačním a právním oddělením přepravců víme, že jejich základní funkcí není případnou reklamaci vyřešit, ale pokusit se řešení prodlužovat a komplikovat co nejvíce. Osobně jsme po několika měsících reklamačního řízení uznali porážku a odmítnutím vyplňováním nekolikátého formuláře a dokazováním dalších a dalších podrobností jsme se rozhodli zákazníkovi vyrobit rámečky znovu na naše náklady, jelikož to bylo vzhledem k hodnotě času vyhodnoceno jako efektivnější řešení. Nemluvě o trapnosti situace k zákazníkovi, který obdržel v pořádku pouze část objednaných rámečků. Na kvalitě našich služeb a výrobků stavíme, proto je nám nepříjemné vnímání takovéto situace zákazníkem, i když je způsobena třetí stranou. Jsme přesvědčeni že reklamační a právní oddělení u přepravců nemá jako hlavní náplň práce reklamaci vyřešit, ale pouze ji ochotně řešit a řešit a řešit a řešit s posupným vyžadováním nových a nových údajů či formulářů, vedoucí k nevyhnutelnému cíli ... odnaučit zákazníky stěžovat si na poškození přepravovaného balíčku! Nás to již odnaučili, důsledkem je zvýšení ochranného a balení, jehož hodnota je mnohdy větší než hodnota samotné přepravy.

Na vyžádání je možné rámečky zaslat v základním balení, kdy celková cena přepravy klesne na 70-150 Kč dle množství a přepravce, ovšem pouze s vědomím rizika možného poškození rámečků při přepravě s tím, že z naší strany nebude reklamace u přepravce řešena a jediná součinnost z naší strany je v možnosti poskytnutí plné moci k řešení konkrétní reklamace.

Je na rámečku Vaše identifikace?

Na rámečku je v místě které překryje po instalaci potištěná lišta samolepka se zněním:

! NEMĚNIT! TENTO RÁMEČEK JE POTIŠTĚN VLASTNÍM MOTIVEM NA PŘÁNÍ - NEPŘEJI SI JEHO VÝMĚNU realizace potisku www.RZ-RAMECEK.cz

foto označení rámečku samolepkou neměnit

V balíčku je vložen lísteček vysvětlující tuto samolepku:

Dostal se Vám do rukou zakázkově potištěný rámeček, protože si i my přejeme, aby Vám co nejdéle sloužil a nebyl vyměněn při první návštěvě STK, servisu, lakovny ... Doplnili jsme jej upozorňujícím textem.

info lístek pro samolepkou neměnit

Pokud rámeček není přímo pro Vás, ale Vašeho zákazníka, je možné samolepku snadno sundat, případně odstřihnout pravou část s informací o realizaci potisku. Pokud si nepřejete tuto samolepku na rámeček, případně jiné naše propagační materiály do balíčku jelikož rámečky budeme odesílat přímo Vašemu zákazníkovi, je potřeba nás na tuto skutečnost upozornit, nejlépe rovnou při objednávce.

Vlastní samolepka zdarma je poskytována pouze dlouhodobě spolupracujícím aktivním obchodníkům s odběrem minimálně 300 rámečků měsíčně po dobu posledních 3 měsíců. Pod touto hranicí je výroba samolepek kalkulována dle požadovaného množství, minimálně však 1 000 Kč bez DPH (v ceně je 300 kusů samolepek). Při dodání tiskového PDF pro velikost 165×14 mm. Tisk bez grafické spadávky (samolepky na prořez).

end faq

 


 

Dotazy k objednávce totožné pro celou nabídku společnost qp.cz, s.r.o.

Nemám zkušenosti se zadáváním do výroby, můžete mi pomoci?

I když jsme přímý výrobce, nabízíme také služby běžně poskytované reklamními agenturami k naší výrobě. O plný servis s průchodem, zadáním zakázky, optimálního doporučení dle Vašeho očekávání Vám pomůže přidělený produkční. Služby produkčního jsou účtovány samostatně nezávisle na objemu výroby a výrobku.

Samostatné oddělení produkčních prací a výroby umožňuje spravedlivé kalkulování cen. Stejně tak je možno ovlivnit celkovou cenu produkčních prací. Pro maximální úsporu doporučujeme pečlivě pročíst naše weby, na kterých je dostatek informací, pokud upřednostňujete maximální časovou úsporu a servis, rád se o Vaše požadavky náš produkční osobně postará.

Více informací na www.qp.cz/nabidka/produkcni-prace

 

Jaká je minimální objednávka?

U standardizovaných výrobků z naší nabídky je možná výroba od jedeného kusu viz „Je možné vyrobit jeden kus …
Pro zakázkové zpracování, které umožňuje naše technologie, ale takové zpracování není v naší standardizované nabídce je stanovena částka minimální objednávky na 1 500 Kč bez DPH.
Toto pravidlo platí u objednávek:

  • Při dodání dat pro výrobu v jiné formě než profesionální tiskové PDF.
  • Jiné než zcela konkrétní zadání, vyjma dotazu na cenu při odlišných množstvích.
  • Pro výrobu u níž výrobní proces zahrnuje víc než 2 technologie.
  • Pro zpracování materiálů, které nejsou námi drženy skladem.

Minimální částka je u takového zpracování dána rozšířenou časovou náročností a tím spojenou cenou služeb.

 

Mohu si vybrat font písma?

Fontů písem je nepřeberné množství, v základní nabídce poskytujeme fonty dle výpisu s náhledem - fonty-qpcz.pdf

V případě přání jiného fontu je potřeba nám tento font poskytnout (zaslat) samotným zasláním fontu zákazník potvrzuje, že se jedná o volně šiřitelný font, případně že má k dispozici práva pro takové nakládání s fontem.

Práce spojené s jiným než základním fontem je zpoplatněn částkou 200 Kč bez DPH. Tato služba je zahrnuta v rámci služeb zdarma, tedy je poskytována zcela zdarma pro objednávky výroby nad 4 000 Kč bez DPH.

 

Co znamená "splnění náležitostí"?

Termín zahrnuje procesy nutné k zahájení výroby. Tyto procesy se liší dle konkrétního požadavku na výrobek. U všech výrobků platí nutnost schválení zpracování (definice technologie a materiálu), grafických podkladů, schválení kalkulace případně uhrazení zálohové částky. Dle specifikací se může jednat o určení barvy, podkladů v odpovídající kvalitě, seznamu jmen, čísel, či jiných náležitostí pro personifikaci atd.

Nedílnou podmínkou řazení ke zpracování a expedici, je splnění případných předešlých závazků zákazníka, například není evidována pohledávka - faktura po lhůtě splatnosti.

Náležitosti splněné mimo pracovní dobu jsou brány jako splněné následující pracovní den v 8:00.

 

Mohu si osobně vybrat požadovaný materiál?

Ano, v naší provozovně máme k nahlédnutí vzorky realizací, držené materiály a vzorkovníky specializovaných materiálů dodávaných na objednávku.

 

Je možné vidět fyzický vzorek podobný mému požadavku?

Vzorky realizací jsou k dispozici k nahlédnutí na naší provozovně.

Vzorky na adresu zasíláme zdarma aktivně spolupracujícím zákazníkům, ostatním zákazníkům je k dispozici placené zaslání vzorků (hodnota vzorku + cena expedice). V případě realizace zakázky je tato částka odečtena dle pravidel poskytovaných služeb zdarma.

 

Je možné vyrobit jeden kus (prototyp) před zahájením výroby?

Výrobu vlastního prototypu / vzorku poskytujeme do hodnoty 5% objednávky zdarma. Samotný prototyp je řešen jako samostatná zakázka, s požadavkem výroby jednoho kusu. U takového zpracování služby spojené se zahájením výroby tvoří většinu hodnoty požadavku, tato částka bude odečtena, do hodnoty 5% objednávky, při realizaci zakázky. Příklad: služby spojené se vzorováním v hodnotě 400 Kč a následná výroba v hodnotě 3 000 Kč. Odečtená částka 5% z objednávky je 150 Kč. Pro odečtení celé částky, za uvedený příklad vzorování, musí být objednávka v hodnotě minimálně 8 000 Kč

Do slevy se nezahrnují náklady třetích stran, jako je doručení, dobírka, dražší materiály (například u značení dárkových předmětů), a jiné náklady spojené s prototypem mimo standardní zpracování qp.cz, s.r.o.

 

Jaká jsou pravidla poskytovaných služeb zdarma?

Služby vyžádané nad rámec základních výrobních postupů poskytujeme do hodnoty 5% objednávky zdarma. Jakákoliv ze služeb je v první fázi kalkulována a v případě zájmu o tuto službu také hrazena. Hodnota služby podléhající těmto pravidlům bude odečtena, do hodnoty 5% objednávky, při realizaci zakázky v případě, že realizace započne do jednoho měsíce od předaní takovýchto služeb.

Příklad: výroba prototypu v hodnotě 400 Kč a následná výroba v hodnotě 10 000 Kč. Z této částky je 5% = 500 Kč. Uhrazeno za vzorování bylo 400 Kč, které byly již uhrazeny. Při finální fakturaci jsou odečteny, tedy k úhradě 9 600 Kč.
Pokud bude ovšem následná výroba v hodnotě 3 000 Kč, z této částky je 5% = 150 Kč, tedy i když bylo uhrazeno za vzorování 400 Kč bude odečteno pouze 150 Kč, tedy k úhradě 2 850 Kč.
Do služeb zdarma se nezahrnují případné náklady třetích stran (například doručení na adresu)

 

Jaká je možná forma úhrady?

  • V hotovosti na provozovně
  • Bezhotovostně převodem na bankovní účet

Pro zahájení zakázkového zpracování je nutná zálohová úhrada a to ve výši nejméně 50% celkové hodnoty objednávky. Doplatek je možno hradit při předání.

Fakturaci s odloženou splatností po převzetí výrobku poskytujeme pouze dlouhodobě aktivně spolupracujícím zákazníkům.

 

Je možná bezhotovostní forma úhrady?

Pokud myslíte klasickou fakturu s odloženou splatností po předání zboží, není toto možné u první objednávky, ale je možné se k ní propracovat při delší aktivní spolupráci.

V první fázi spolupráce nabízíme bezhotovostní zálohovou fakturu s minimem 50% úhradou před zahájením zpracování předem a doplatkem při předání (v hotovosti, nebo bezhotovostně). Je možné uhradit zálohově rovnou celých 100%, ale vždy tak, aby v okamžik předání bylo uhrazeno 100% částky a požadavek se tím mohl pro nás kompletně uzavřít v okamžiku předání.

V druhé fázi spolupráce je vystavena zálohová faktura při potvrzení objednávky, kdy se nečeká na úhradu zálohy před zahájením zpracování, ale postupuje se rovnou do výroby s tím, že uhrazeno musí být 100% částky v okamžik předání.

Dalším krokem je povinnost minimální úhrady 50% v okamžiku předání a doplatkem s odloženou splatností.

Teprve při aktivní spolupráci je poskytnuta úhrada s odloženou splatností pro plnou částku objednávky. Tato forma je poskytnuta pro dlouhodobé aktivní zákazníky, s vzornou platební morálkou.

Odložená splatnost je poskytnuta také společnostem, jejichž vnitřní systém řízení zaručuje dodržení splatnosti a má minimálně 50 kmenových zaměstnanců.

Forma odložené splatnosti při současném „fungování“ trhu neúměrně zvyšuje administrativní zátěž a tím zvedá celkové náklady na realizaci požadavku. Pod tlakem požadavku na minimalizaci cen a termínů, vyhledáváme optimální procesy průchodu, které nám umožní maximálně se soustředit na výrobu a tím poskytovat dobré ceny a výrobní termíny. V dlouhodobém hledisku se tak ukázalo, že i zdvojená administrativa ve formě záloha + doplatek je efektivnější a časově úspornější než případné komplikace spojené s odloženou splatností. Proto je u nás odložená splatnost výsadou, nikoliv standardem. Mile rád se s Vámi k této výsadě časem propracujeme.

 

Je možné objednat i mimo ČR?

Objednávky zasíláme i fakturujeme v rámci EU. Takové zpracování je ovšem administrativně náročnější a proto je u individuálních podlimitních požadavků zpoplatněno. Tento poplatek není skrýván do ceny, ale účtován jako samostatná položka. Poplatek vychází dle částky objednávky výrobku a služeb, bez služeb upřednostnění a služeb třetích stran (například doprava)

Pro objednávky nad 5 000 Kč (bez DPH) poplatek účtován není
pro částku od 2 500 do 4 999 Kč je poplatek 200 Kč
pro částky do 2 499 Kč je poplatek 300 Kč.

Přepočet na € je prováděn dle kurzu vyhlášeného ČNB v předešlém dni.

 

Poskytujete zvýhodnění pro reklamní agentury?

Součástí cenotvorby je také správnost a jasnost dodaných podkladů. Tedy reklamní agentura a jiný profesionál využije pouze naší výrobu bez nutných služeb produkčních prací, konzultací, grafických prací atd. Tím je poskytnuta úspora v celkové ceně. Tato úspora je poskytována nezávisle na obchodní orientaci, tedy je poskytována i koncovým zákazníkům, kteří mají svá vlastní produkční pracoviště zaměstnávající profesionály. Samotné označení jako například "reklamní agentura" při abstraktním zadání, či dodání neprofesionálních podkladů pro zpracování není důvodem k poskytnutí slevy.

Další možností zvýhodnění jsou automaticky nastavována dle vytvořeného obratu zákazníkem.

 

Poskytujete věrnostní výhody?

Vážíme si věrnosti našich zákazníků proto stálým aktivním zákazníkům poskytujeme zvýhodnění cenové, časové i další.

Základní rozdělení včetně veřejných ceníků je na "zvýhodněný zákazník" a "VIP zákazník"

Zvýhodněný zákazník je takový zákazník, který dle délky spolupráce u nás vytvoří obratový limit: Při dlouhodobé spolupráci víc jak 45 000 Kč za posledních 6 měsíců.
Při krátkodobé spolupráci víc jak 20 000 Kč za poslední 2 měsíce.
Jednorázově při celkové realizaci objednávky nad 15 000 Kč celkem.

Čerpání výhod VIP zákazníka je poskytováno při dosažení obratu 100 000 Kč za posledních 6 měsíců.

Ceny bez DPH

 

end faq